Tapasin sinut, kun saalistit ystäväni yhdenillanjutuksi baarista. Vein teidät luoksesi ja jatkoin siitä kotiini. En pitänyt sinusta ollenkaan, mutta ystäväni piti. Hän oli kuitenkin turvassa sinun kanssasi; haastattelin sinut, niinkuin jokaisen ystäväni yhdenillan jutun KGB tyyliin.

Seuraavaksi näimme sinut samassa  baarissa ja nyt kerroit, että olit kiinnostunut minusta ystäväni sijaan! Anteeksi vaan, mutta minä olin siihen aikaan vielä lihavampi kuin mitä nytten. Sitäpaitsi olen vieläkin lihava. Monta viikkoa tulit samaan baariin ja yritit iskeä minua. En juurikaan kaivannut miestä elämääni, avioero ja riitaisa tilanne vielä yhteisessä kodissa vei enemmän mehuja kun mikään muu. Olin uupunut viiden vuoden huonoon suhteeseen, missä jälkikäteen selvisi, että miehelläni oli ollut sutinaa muiden naisten kanssa ja hän oli yrittänyt jopa yhtä ystävääni.

Ja sinä näytit playboyltä. Emme yhtään osanneet arvata ystäväni kanssa kotimaatasi, ihosi oli aika vaalea mutta hiukset pikimustat, samoin silmäsi. Olet isokoinen ja kohtaisen pitkä. Ystäväni tykästyi kovasti rintalihaksiisi ja ojentajiisi. Minä pelkäsin sinua. Roikuit joka ravintolaillan jälkeen kaulassani kertoen, että jos haluaisit, voisit panna joka päivä eri naista. Noh, meneppä sitten panemaan naisia ja anna minun mennä rauhassa kotiin. Kerran haukuit minua rasistiksi, kun sanoin vihaavani kaikkia tasapuolisesti. Tietysti se hiveli silmiäni, että noin komea mies oli perässäni ja haki huomiotani. Sinä olet jumalasi lahja maailman naisille, minä taas tavallinen ja normaali. Miehet eivät ajattele minua mitenkään romanttisesti, mutta pitävät huumorintajustani ja suorasukaisuudestani. Minä tietysti haluaisin olla kauniimpi, hoikempi ja suositumpi. Elämässäni on ollut niin paljon epäonnea miesten suhteen. Viisi viimeistä vuotta suoraan helvetistä, joista kolme naimisissa.

Annoin puhelinnumeroni, että pääsisin eron sinusta nopeammin. Ystäväni oli kyllästynyt odottamaan autossa kun sinä juttelit minulle tunnin.. tai puoltoista. Laitoit sitten minulle tekstiviestin ja lupasit kokata minulle ruokaa. Tulin sitten käymään eräänä kesäsunnuntaina luoksesi ja et tarjonnut minulle edes vesilasia. Olit yrittänyt tehdä humalassa ruokaa ja meinasit polttaa asunnon siinä samalla. Tuijotit minua julmana kun istuin mustalla kangassohvallasi ja yritin tehdä sinusta ystävää. Kyselin kulttuuristasi, äidinkielestäsi ja kaikesta. Hämäännyin, kun en ole ikinä nähnyt niin pitkiä ja hoitamattomia varpaankynsiä. Epäsiistiä. Asunnossasi haisi palanut ja minulla oli kamala vessahätä. En kehdannut käydä (suomeksisanottuna) kusella huussissasi. Pakko oli vääntäytyä jollain tekosyyllä ulos asunnosta. Toivoisin, että olisit jatkanut suhdetta ystävääni, sillä hän piti sinusta kovasti.

Ja taas...tulit samaan yökerhoon. Joka kerta suostuttelit minua jäämään yöksi luoksesi. En halunnut, en ole ikinä eläessäni harrastanut yhdenillan juttuja -enkä muuten harrasta. Kotiin tai ystäväni kotiin oli vaikeaa mennä. Jouduin jakamaan asunnon ex-mieheni kanssa ja olo oli kuin huutolaisella. Se oli minä, joka siitä asunnosta joutui lähtemään riidan tullessa. Se oli minä, joka riipi vuokrarahat kasaan ja se on minä, joka antaa periksi. Minä = tyhmä. Ex-mies sai nukkua pitkään perjantaisin, viihteen jälkeen. Minä sain nukkua 3-4 h lauantai yönä viihteen jälkeen. Juonko alkoholia? No, hyvin harvoin mutta tykkään käydä tanssimassa ja aina kuskin osuus napsahti minulle. Tosin kartanlukijanikin olisi puhaltanut alkometriin pyöreän nollan.

Kerran päätin, että minä menen sinun luoksesi nukkumaan... ainoastaan nukkumaan. Voi luoja kun nukuin hyvin, viherkasvia ei tarvinnut ulkoiluttaa ja mikään ei häirinnyt untani. Sinä pidit minua sylissäsi koko yön, emme edes suudelleet. En minä uskaltanut. Suuteleminen olisi ollut minulle lupaus suhteesta kanssasi. Ihmettelit, että yleensä naiset hyppäävät päällesi ja hakevat vain seksiä. Minä halusin tutustua sinuun, nautin siitä että halaat minua ja saan nukkua pitkät yöunet rauhassa.  Seuraavana viikonloppuna kun päädyin nukkumaan luoksesi, yritit suudella minua ja minä väistelin kovasti. En ollut valmis, enkä vielä halunnut suudella sinua. Olin antanut ystävälleni numerosi ja olihan se minun pakko tunnustaa. Sinä et halunnut, että numeroasi jaettiin. Pyysin anteeksi, suutelin sinua hätäsesti huulille häpeissäni. Sen jälkeen olin luvannut itseni sinulle, en voinut enää suudella ketään muuta. Noh, eipä minulla ketään muuta ollutkaan. Vierestä vienti on kovaa, mutta tukka kuivaa nopeasti. Suutelu ei tuntunut hyvältä, mutta tulipahan se nyt sitten tehtyä.