Sama kohtelu jatkui...

Kerran olimme Helsingissä porukalla yökerhossa. Hän otti taas minun kännykkäni ja hetken päästä tuli raivosta kiehuen takaisin. Hän jätti minut sinne ystävieni kanssa. Taas tavarani olivat hänen kotonaan ja minulla kova huoli niistä. Se oli se kerta, milloin Helsingissä oli ikävä ampumavälikohtaus. Pahus vaan, kun eivät osuneet minuun. Olisin joutanut mennä. Hän oli sanonut ystäväni miehelle, että oli nähnyt jotain pahaa kännykässäni. Hän oli siis nähnyt mahdollisesti kaksi vuotta vanhoja viestejä, jossa ex-mieheni kertoo rakastavansa minua. Jokaisella on menneisyys, jopa minulla. Häneltä valui kyynel poskea pitkin yöbussissa. Hän käski minun mennä ystäväni luokse yöksi. En halunnut, olisin seurannut häntä vaikka helvettiin asti. Kävelimme pitkän matkaa pysäkiltä kotiin ja hän laittoin kätensä ympärilleni. Minä olin pakahtua onnesta, leppyikö hän? Halusin, että hän pitää minua tiukasti sylissään, niinkuin hän on tehnyt joka yön. Nyt se olin minä, joka hukkui ja jota ahdisti. Seuraava päivä meni taas ihan normaalisti, ihan kun mitään ei olisi käynytkään.

Ajan kanssa minusta tuli pahempi ja pahempi nainen. Hän oli kuulemma kerran seisonut kotini alla kun oli minun vuoroni katsoa lapsia ja nähnyt kun luokseni tuli joku pitkä, hoikka mies, jolla oli siilitukka. Ex-mieheni ei ollut kuulemma mennyt kouluun, lapseni ei ollut tullut tarhasta.. mitä ihmettä? Kyllähän minä tiedän mitä kotonani tapahtuu! -Vai tiedänkö? Hän oli ottanut taksin ja tullut vahtimaan. Kertoi, että tulee kylään. Laitoin tekstiviestiä, että tervetuloa kylään, että käydäänkö leikkipuistossa. Sitten hänen kännykkänsä hiljeni. Ei vastausta. Kun tulin, hän syytti minua siitä, että eräs Facebook-kaverini, joka harrastaa samaa lajia on käynyt luonani. Noh, imartelevaa sinänsä, mutta tuo ihminen on 10-vuotta minua nuorempi ja suorittaa tällähetkellä varusmiespalvelusta suhteellisen kaukana. Hän muisti vaan tämän kaverin lempinimen ja taas minä sitten todista, että tämä ihminen ja tämä lempinimi kuuluvat toisilleen. Olin tyhmä, minä joudun todistamaan että kukaan ei käynyt luonani.  Jos hän kerran epäilee, miksi hän ei tule suoraan sisään ja yllätä tätä kyseistä haamumiestä? 

Suomalainen nainen kuulemma tarvitsee kolme miestä, ei selviä yhdellä. Näin hän sanoi kun joka aamu heitin hänet autolla töihin. Hän syytti minua myös siitä, että minulla oli seksisuhde 38-vuotiaan työkaverinsa, Ahmedin kanssa. En ole ikinä käynytkään hänen työpaikallaan! Minulle soitti myös outo tyyppi, joka esitteli itsensä jonain Itäkeskus Pizzerian työntekijänä. Totesin, etten ollut tilannut pizzaa ja löin luurin kiinni. Sen jälkeen numerosta tuli tekstiviesti, että "Now you have my number, we can meet anytime". Soitin miehelleni hädissäni ja kerroin kyseisestä tyypistä. Kun kysyin kuka hän oli, hän esitteli itsensä lyhyesti "Farouk". Voi luoja, minkälaiseen pyöritykseen olin joutunut? Mieheni sanoi, että koska en ole ollut rehellinen, tämmöistä paskaa tulee kokoajan pintaan...

Minulla on ollut myös miehiä Myyrmäessä, Martinlaaksossa...albanialaisia, nigerialaisia...Hän on kuulemma nähnyt ja kuullut kun juttelen hänen työkaverinsa Ahmedin kanssa. Mä olen ihan täysin sekasin, ahdistunut... joku toinen kertoo täysin varmana miten minun päiväni on mennyt ja kuinka monta miestä minulla on ollut. Ja minulla ei ole ollut ketään muuta kuin hän.