Minä olin päivisin hänen mielestään kuin pyörillä kulkeva bordelli. Kävin panemassa hänen työkavereitaan, kävin panemassa Myyrmäessä, Martinlaaksossa, Kalliossa ja vaikka missä... Meinasin kysyä, saanko kilometrikorvausta ajoistani mutta olin hiljaa. Kerran repesin nauramaan kun hän syytti minua taas Ahmedista. Levy alkoi olla jo niin vanha ja kulunut, en voinut naurulleni mitään. Hän tempaisi minut pimeään makuuhuoneeseen, pisti oven kiinni ja piteli hartioistani. -"Who gave you this confidence?" No eipä kait kukaan, mutta kyllä jossain vaiheessa rupeaa huvittamaan ainainen rämpytys panemisesta ja Ahmedista, kuka hitto se nyt sitten onkaan. Taas meinasi lipsahtaa, että ostin itseluottamukseni siitä kaupasta, missä olet töissä. Et vaan nähnyt minua, niinkuin minä en nähnyt sitä miestä joka oli meillä kylässä.

Missä ovatkaan ne lukuisat miehet, silloin kun minä niitä tarvitseisin? Kerrothan niille,  että muutan kohtapuoliin. Tulisivat kantamaan tavaroitani. Eläessäni en ollut edes nähnyt ulkomaalaisen vehjettä edes katetrointitarkoitusta varten. Kaippa ne samanlaisia ovat kaikki, vyölaukulla tai ilman. Vaikka seksi hänen kanssaan ei ollut... oikeastaan mistään kotoisin, en silti ikinä olisi pettänyt häntä. Minua pelotti ja jännitti.. Kun yritin todistaa, että olin ollut ystäväni kanssa aamupalalla lähikahvilassa, ystäväni oli bitch ja valehtelija. En pystynyt menemään kotiin, sillä ex-mieheni ei syö tällähetkellä mielialalääkkeitään ja kykenee huutamaan yksikseen jopa 30 kilometrin matkan ilman, että sanon itse mitään siihen. Häntä ei myöskään haittaa, ovatko lapset  ja mummot nukkumassa vaiko eivät. Huutolaisen elämää.

Olin saamassa Iphonea ja siinä on jäljitysohjelma. Olin tarjoamassa hänelle mahdollisuutta, että voi jäljittää minut milloin tahansa. Eipä siitäkään olisi ollut hyötyä, olisin kuitenkin ollut jäljitysohjelman mukaan taas jossain Ahmedin luona. Ghanalaisesta Benistä en ole muistanut kertoakkaan? Suomessa on kuulemma joku Ben, joka tuli hänen kauppaansa kertomaan kuinka hän tunsi ystäväni ja myös minut. Mieheni antoi myös semmoisen vaikutelman, että hän tunsi minut peripohjin, kroppani ja arpeni. Tämä tapahtui vuonna 2009. Jos nyt omaa elämääni muistelisin ja 107 kilon vaa'an lukemia; olin viimeisilläni raskaana loppuvuodesta enkä päässyt supistuksiltani edes kävelemään. Ystäväni oli taas pitkän aikaa sairaalassa. Tämä Ben asuu Kontulassa, hänellä on 3-vuotias lapsi ja on suomalaisen naisen kanssa. Myöhemmin häneltä paljastui myös 5-vuotias lapsi. Halusimme ystäväni kanssa tavata tämän Benin, hän ei halunnut vaikeuksia. Minun olisi pitänyt kirjoittaa joku sopimus, että olisin voinut tavata Benin. Tosin tämä ghanalainen unohtui pian, liekö sai karkoituksen ja poistui takavasemmalle.

Kaikista hauskinta oli, että ystävälläni oli ollut nigerialainen mies hetken aikaa, kutsutaan häntä vaikka herra B:ksi. Hän asui Kontulassa ja hänellä oli suomalaisen naisen kanssa 3-vuotias tyttö. Tämä herra B yritti myös minua, tosin hänelle en lämminnyt. Huvittavasti tämä valehteli. Ensin kävi panemassa ystävääni (kuulostaa muuten tutulta tämä tarina) ja valehteli, ettei ole harrastanut seksiä hänen kanssaan. Anteeksi, millä niistä kerroista? Onneksi hän tippui nopeasti pois, eikä aiheuttanut samanlaista päänvaihvaa kun tämä nykyinen. Miten tämä Ben ja B omasivatkaan niin samanlaisia piirteitä?  

Hän oli myös tavannut pari tyttöä, jotka olivat esitelleet itsensä olevaksi minun ystäviä. Heidän kuulemma piti tuoda kaksi miestä mukanaan seuraavan kerran. Nämä miehet kuulemma todistavat, että olen ollut heidän kanssaan. Pannut siis toisinsanoen heidän poikaystäviä. Ajatella, jos olisin Ashwari Rai niin kyllähän sen voisi uskoa mutta minä olen minä en mikään Miss Universum! Ylipainoinen, persjalkainen suomalainen nainen. Joskus kipinöi yläkerrassa, yleensä ei. Aina väsynyt, kiltti melkein aina ja harvinaisen hyväuskoinen. Jos minua ei itkettäisi, minua naurattaisi kun olen niin suosittu.