Hänestä ja lapsista, kun hän leikki heidän kanssaan ja teki kaikki niin hyväksi. Pahoitteli, ettei asunto ole sopiva lapsille ja pelkäsi, että he rikkovat itsensä lasipöytään. Hän nautti lasten kanssa leikkimisestä ja kun lapset kattoivat piirrettyjä, me makasimme sohvalla vierekkäin ja vaan olimme onnellisia. Silloin ajattelin, että mitä jos meillä olisi enemmänkin lapsia? Kerran pienimmäinen kusasi hänen sängylleen kun vaippa oli falskannut. Mietin, suuttuuko hän. Eipä suuttunut. Kummilapseni nahisteli sisaruksensa kanssa ja hän ei tiennyt mitä tehdä. Hänellä on monta sisarusta ja nyt hän kertoi ensimmäistä kertaa ymmärtäneensä miten iso työ lapsissa on. Hän on upea lasten kanssa ja surkea naisten kanssa. Otin silloin valokuvan kun he katsoivat kaikki piirrettyjä tietokoneelta, miten mä olin onnellinen, että mun jälkikasvu hyväksyttiin. Hän halusi vielä lisääkin elämää asuntoonsa! Kuinka moni mies on noin lapsirakas, vaikka ei välttämättä tiedä mitä heidän kanssaan tehdään. Lapset rakastivat häntä ja hän jaksoi leikkiä heidän kanssaan. Jäätelöä oli aina pakkasessa ja hän teki hyytelöä. Eräänä yönä kun olin nukuttamassa lastani, sängystä kuului heleällä lapsenäänellä kuinka paljon hän rakastaa hyytelöä!

Vääntää rintalastasta, yksinäisyys yhdistettynä ikävään. Siihen totuttuun. Tänään olisi lapsen isän vuoro ryypätä ja käydä laulamassa karaokessa, meidän vuoro olisi pitää perheiltaa yhdistettynä muihin lapsiin. Ensimmäisen kerran kun tutustuttiin, toin kaikki kolme lasta aamulla hänen kotiin ja veimme hänelle aamukahvin. Kummilapseni oli nähnyt hänet monta kertaa ja heille mies oli tuttu. Lapset herättivät miehen ja antoivat termospullon. Pienin sai pomppia ISOLLA sängyllä. Huippujuttu vaahtosammuttimen kokoiselle tenavalle! Hän näki mitä pieni halusi ja antoi luvan. Kaupan kanssalla kummilapseni vääntelehti Hubbabuban edessä ja minä kieltäydyin ostamasta. Mies sujautti sokeripurkan omiin ostoksiinsa ja minä katsoin häntä hyvin murhaavasti. Menkööt, kerjää tulevaisuudessa verta nenästään.

Sitä minä olin kaivannut, perheaikaa! Se valokuva, mikä minulla on, on kun satukirjasta. Komea mies ja kolme lasta. Taustalla on puoliksi vielä elossa oleva viherkasvi, johon joku kerta taisin ripustaa Mc Donalssin punaisen ilmapallon jäähylle. Saanko mä tehdä tekosyyn tuosta ilmapallosta ja hakea sen takaisin lapselleni? Hän sanoi pelkäävänsä tyttöjä, mutta hän tuli parhaiten toimeen lapsista tytön kanssa! Hän osasi lukea ihmisiä kuin avointa kirjaa. Hän luki niinä hetkinä minuakin kuin avointa kirjaa. Miksi olisin ollut hänelle vaikea tai haasteellinen?

Nyt olen hänelle haaste, joka ajetaan alas. Huomenna. Siinä hän on oikeassa, että haluan hyvät ajat takaisin. Kännipäissäni muistuttaisin kravattia hänen kaulassaan. Tästä tulikin mieleen, kerran hän oli menossa serkkunsa kihlajaisiin ja sovitteli pukuja. MINÄ KUOLASIN, tunnustan. Silloin en nähnyt muuta kun Calvin Kleinin alusvaatemallin kun kauluspaidan napit olivat auki ja yritin olla tuijottamatta hänen kroppaansa. Itseasiassa kerran kuolasin oikeasti hänen rintalihastensa päälle kun olin nukahtanut ja täysin uupunut. Hän kertoi ja minä punastelin. Noh, en sentään paskonut hänen sänkyynsä! -Vielä. Parempi etten näekkään häntä, ettei hän tulisi lauantaina samaan paikkaan.

Tänään nousi lämpö ja kaiken lisäksi sain jonkun syysflunssan. Istua nökötin tatamilla suhteellisen voimattomana, motivaatio kaikkea kohtaan oli nolla. Mikään ei onnistunut ja ajattelin epäonnistumistani. En pysty keskittymään mihinkään ja haluaisin vaan ladata itseni hänen luonaan läheisyydellä. Minun on vaikea pitää uutta numeroa häneltä salassa, sillä harva sekuntti en haluaisi soittaa hänelle. Joskus on helpompaa, joskus vaikeampaa. Minkäköhänlainen hänen menneisyytensä naisten kanssa oikeasti on? Ne asiat, joita hän ei ole kertonut. eräässä kuvassa hänellä on sydämen puolikas kaulassaan. Ihan kun hänellä olisi ollu toisessa kuvassa kihlasormus tai jonkinnäköinen sormus. Kuva on niin kaukaa otettu, että siitä oli vaikea sanoa. Nyt tuo kuva on poistettu. Mitä kaikkea sieltä paljastuisikaan? "She was like a sister to me." Jotkut asiat voivatkin olla näin, että hän oikeasti kertoi ystävistä, jotka olivat naispuolisia. Toisaalta, se auttaisi minua, jos saisin tietää kaiken.


Jos jotain todella hyvää hänestä voisi sanoa, minä tosiaan laihduin kun tapailin häntä. Hän täytti sen pakkasen puolelle menneen tunnesäiliön läheisyydellään kun minä lappasin sinne videovuokraamon irtokarkkeja.

Puhelimeni on edelleenkin kuollut...