Menin hänen luokseen eilen... Miksi. Siksi, että olen masokisti.

Maattiin sohvalla, hän yritti olla mukava, kylmä ja etäinen. Minua nukutti, miksi olen tämänlainen? No olipahan rankka viikonloppu. Lienekö se jumalasi rangaistus minulle tai oman jumalani varoitus, että kerää luusi ja juokse. Hän keräsi minut sänkyynsä, ei edes ehdottanut, että nukkuisi itse sohvalla. Kovasti hän puhui siitä paperista, jonka hän oli allekirjoittanut minulla etten kutsuisi poliisia ja tekisi hänelle minkäänlaista ongelmaa. Oli kuulemma heittänyt sen roskiin ja nyt löysi sen uudestaan. Antaa kopion kaverilleen ja sitärataa. No siitäpähän vaan.

Mä katoin sen kroppaa hämärässä, silittelin käsivarsia... Upea hymy, täydellinen mies. Mä sain mitä halusin sinä yönä; nukkua sen vieressä ja että, hän piti minua vielä kerran sylissä. Kait eroihin kuuluu soutaminen ja huopaaminen. Ja ne suudelmat -jotka maistuivat röökille, niitä en jää enää kaipaamaan. Täydelliset huulet. Sitä kuitenkin nautti viimeisestä ehtoollisesta (ilman viiniä) ennen ristiinnaulitsemista.

Ja taashan se meni riitelyksi. Ihan hyvä vaan. Hän kertoi, että oli ystävänsä luona kolme viimeistä yötä. Tämä ystävä oli nainen. Ei ollut kuulemma koskenut häneen. Jahas, no, josko minä lähtisin täältä vetämään, turha on minua enää satuttaa. Hän ei päästänyt pois, itseasiassa se tuntui todella hyvältä. Yöllä hän heräsi joka kerta kun menin vessaan tai yritin napostella jotain oloon ja eloon. Kysyi, tarvitsenko jotain. -Niskalaukauksen tyhmyyteeni, kiitos. Lisäksi hän tunnusti aamulla, että hänellä oli ollut ystävä kylässä ja tämä ystävä oli tuonut naisia. Hän ei ollut kuulemma itse pannut ketään, joku niistä naisista oli halunnut panna hänen kanssaan. Kas kummaa, hän ei halunnut minua tuolloin kylään. Hän väitti, että minulla on kiireitä. Ei v**ttu! Senkus pitää hauskaa, sekin auttaa minua irtautumaan hänestä. Sinä iltana olin kysynyt, että saanko tulla käymään. Jahas, mitä kiireitä minulla muka on? Hän tarvitsi silloin ystäviään sen takia, kun oli vihainen minulle. Hän kertoi joskus leikkineensä muurahaisilla lapsena talon katolla. Muut ihmiset olivat hänelle kuin muurahaisia, nyt hän leikki meillä. Sanoin, että lapseni isä ei usko, että hän oli pannut ensin ystävääni. Yht'äkkiä hän hätääntyi, mitä minä oikein väitän! Ei hän ole pannut ystävääni! Hän ei muista mitään ja minä valehtelen. Silloin teki mieli taas ottaa jalat alle ja hän esti sen. Hitto, että se kiinnipitäminen ja kosketus tuntuu hyvältä. Hän kertoi nähneensä painajaista, jossa kolme ulkomaalaista miestä kierteli minun ympärilleni. "Pelasta itsesi ja pelasta tämä vauva".

Hän sanoi tuntevansa minut läpikotaisesti, siinäpähän tuntee! Luulkoon saaneensa minusta henkisen yliotteen. Hän pelkää muiden bakteereja ja saa tosiaan sitä "ihottumaa" kun minä kuulemma käyn suutelemassa muita. Hän sanoi, ettei ole ahne seksin suhteen. Aamullahan se meni taas siihen, paitsi...hän ei vaan tunne minua. Hän pyysi suihinottoa ja se avasin tilaisuuden shakkimatsille. Jos hän ei ollut kerta pannut sitä naista, hän panisi minua ilman ehkäisyä. Miehellä on mustaa valkoisella, että minä olen puhdas. Tiedän, ettei hän halua riskeerata lasta, siksi hän pyysi suihinottoa. Hän oli myös tyhjentänyt puhelimensa. Sattumaa. Nyt minä VAADIN seksiä ja kun hän kieltäytyi, oli yksi plus yksi kaksi. Sinä iltana oli tapahtunut jotain? Hitto...on se kyllä niin upean näköinen. Keräsin vaan raivoa itseeni. Lisäksi minun piti ilmoittaa ennen seiskaa, jos halusin tulla hänen kotiinsa. Muuten hän halusi rukoilla ja ysiltä menisi kännykkä kiinni.

Heitin hänet keskustaan töihin, riitelimme koko matkan. Lisää raivoa. Tätini soitti ja pyysi kylään, hän tuli heti mustasukkaiseksi. -"Näytä se numero". Lopulta näytin sen numeron, miksi? No siksi, että saan selville hänen mustasukkaisuuden kohteen. Mikä parasta, tuo mustasukkaisuuden kohde on "Arska", samasta harrastusseurasta. Tätini numero oli hänen numero. Soitin tädilleni ja pistin hänet kaiuttimeen, ei auttanut. Arska mikä Arska.  Hän nauroi minulle, kun laittoi auton oven kiinni. Minä kurvasin suhteellisen äkäisesti kohti aamupalaa. Hän soitti monta kertaa perääni, onneksi hänellä oli asiakkaita ja hän ei pystynyt puhumaan pitkään. " Call me" Tietysti omaan laskuuni. Hän halusi ostaa ruokaa minulle, mitä minä halusin syödä tänä iltana. Yhden puhelun aikana hän kertoi niin kovasti pitävänsä minusta...

Aamupalan jälkeen kävelin suoraan puhelinkauppana ja totesin, että NYT se puhelinnumero taas uudestaan vaihtoon.

Eiköhän tämä tästä.

Lapsen isä saa puhua minusta paskaa niin paljon kun haluaa, uskoo ken haluaa. En edes nöyristele naapureiden nähden, en enää. Ne yhteiset ystävät jotka kuuntelevat hänen itkuvirsiä,  eivät ole ystävyyteni arvoisia. Yhtään en ota enää stressiä mistään.

Ajattelin lähettää suklaakakkua tälle lapseni isän 3. naiselle.