Sinä päivänä kun halusit erota minusta taas, käskit minua tekemään raskaustestin. Hitto soikoon, menkat alkavat tänään ja mulla on oikein mukavat menkkojenalkukivutkin. Mitä helkkaria sitä suotta testaamaan. Paitsi, että testiin tuli kaksi kirkkaanpunaista viivaa. Se niistä menkkakivuista. Lähetin hänelle viestin ja kerroin olevani raskaana. Hän heitti minut ulos kylmiltään ja huusi puhelimessa kuin mikäkin. Tämä ei ole hänen lapsensa ja tämä lapsi on ystäväni ex-miehen, Jarin lapsi. Mielenkiintoista, koska häntä en ole nähnyt vuosiin. Itkin paniikissa Uimahallin parkkipaikalla ja soitin ystävälleni. He avasivat ovensa minulle ja antoivat sohvansa käyttöön, ja minä itkin. Sain ruokaa ja hoivaa, olin onnellinen. Loukkaukset jatkuivat tekstiviestejen merkeissä koko päivän. Voi luoja, että tuntui pahalta. Hän käski minun tehdä abortin. Mitä ihmettä, ihminen joka kärsii lapsettomuudesta? Olin aivan täysin sekaisin ja hylätty.

Hän toki otti minut vielä takaisin heittääkseen taas uudestaan ulos. Siinä vaiheessa olin jo niin murtunut kaikista syytöksistä, myöhään valvomisesta ja elämästä, jota toinen kertoo kokoajan minun elävän ilman tietämättäni. Ne lukemattomat miehet...! Taas on ollut kerrakseen tekosyytä heittää minut ulos. Minua pelotti, kun hän suuttuu, en tiedä ikinä mitä tapahtuu. Minä soitan aina omaan laskuuni ja hän haukkuu minua. Minulla ei ole voimia nousta tästä yksin. Kun luulin taas, että hän jättää minut lopullisesti, pyysin ystäviäni tulemaan mukaan hakemaan tavaroitani. Hän oli oikein mukava ja ystävällinen. Minä en jaksanut kantaa edes sitä Adidaksen mustaa kassia. Jalat pettivät alta, kuinka joku voin kohdella toista tuollatavalla?

Puheluita tuli päivässä tarkistussoittoineen 10-30 kpl. Minun piti vastata treeneissäkin. Lopulta puhelimeni lähti kävelemään ystävien toimesta treenien ajaksi. Sain slaagin, jos en vastannut hänen puheluunsa heti. Minua ahdisti, halusin heittää puhelimeni päin seinää. Ei enää tarkistussoittoja, ei enää puhelimen antamista jollekkin toiselle, joka voi todistaa missä olen. Se olisi kaikki loppuneet siihen. Mutta kun minä halusin tehdä kaikkeni hänen hyväksi, koska hän oli niin hyvä minua kohtaan. Silloin joskus. Halusin ne ajat takaisin, halusin tuntea itseni samaksi. Jos vielä vähän enemmän antaisin itsestäni, tulisiko hän takaisin?

Hän kertoi, että auttaa minua vauvaan liittyvissä asioissa. Miten?